Londra

Mi s-a indeplinit dorinta. A venit 15 aprilie, am plecat la Londra si am avut parte si de putina aventura. Dupa cum ati aflat si voi, in Islanda a erupt un vulcan (dupa o pauza de aprox. 200 de ani) si ne-a cam incurcat planurile.
Am decolat joia trecuta cu o intarzaiere de circa 45 de minute din cauza unui senzor care indica o problema la unul dintre motoare, dar in final echipajul ne-a asigurat ca nu avem de ce sa ne ingrijoram si am aterizat fara probleme pe aeroportul Luton. De acolo, am luat un autobuz care ne-a dus pana pe Oxford Street, la cateva minute de hotelul nostru.

Deocamdata va spun doar ca am fost impresionata de acest oras si m-as intoarce oricand, cu toata placerea. Saptamana asta, voi posta mai multe detalii.

P.S. Va las cu o piesa pe care am auzit-o des in calatoria noastra si o poza facuta de C. din Saint Paul's Cathedral.


Feedback-ul tau

Back to Top