I'm planning to decide

Indiferent ca vreau sa renunt la un obicei prost sau sa imi dezvolt unul constructiv, intai iau decizia. Din pacate, cele gen "incep de maine" nu se valideaza niciodata. Nu se concretizeaza pentru ca undeva in mintea mea ceva nu face click.

O decizie o iei fara sa te uiti inapoi, in caz contrar, ramane la stadiul de planning.

Uneori ma satur sa analizez tot ce fac, ce am facut sau voi face. Am avut o perioada foarte dezordonata la un moment dat, cateva luni in care nu mi-a pasat. Am facut exact ce am avut chef. Nu m-am gandit la consecinte, la nimic si nimeni. In mod surprinzator, a fost o perioada fericita. Egoismul l-am platit, m-a obosit, insa undeva in mine a ramas o farama de razvratire pe care o manageriez din bun simt si empatie pentru altii. Dar sunt pe punctul de a lua o pauza.



Beat me, hate me. You can never break me...
Pic.

Feedback-ul tau

Back to Top