ZSL London ZOO

Nu am de gand sa scriu despre ce atractii turistice am vazut in aceast oras deoarece consider ca v-ati saturat sa auziti de Big Ben, Tower Bridge, Buckingham, Westminster etc., in schimb pentru ca am fost rea, intr-una din zile, Cali m-a luat de manuta si m-a dus la Zoo :)) (later edit: el ar fi vrut sa ma lase acolo, dar nu primeau alinute vorbarete)

Desi am mai vazut animalute pe Discovery si Animal Planet, greu mi-a putut ascunde entuziasmul. Cel mai mult m-am bucurat cand am vazut girafele si fluturasii. In gradina exista un spatiu cam cat o camera, plina de fluturi. Zburau liberi in jurul nostru, se asezau pe noi, pe flori, pe unde apucau. Era o atmofera foarte placuta, exceptand temperatura ridicata care-ti dadea stari de lesin :D.

Enjoy the pics.






Feedback-ul tau

Back to Top