Primele premii ale blogului

Blogul meu a castigat aceste doua premii de la Mihaela, careia ii multumesc pentru gest. Esti o draguta! :)

Le dau mai departe tuturor bloggeritelor/-lor din lista, chiar daca asta inseamna sa nu respect cu strictete regulile de mai jos.

1. Postarea premiului
2. Mentionarea persoanei care l-a trimis
3. Oferirea premiului altor persoane
4. Afisarea linkurilor acelor persoane
5. Anuntarea fiecarui castigator pe blogul personal
6. Realizarea unei liste cu 10 lucruri care imi plac sau 7 date despre mine

3 Comments

  1. On-topic:
    1. CUM sa nu "dea bine" faptul ca iti place friptura de vita langa faptul ca iti plac animalele? Afirmatia doar largeste putin sfera, aratand ca iti plac animalele nu numai vii, ci si gatite! :P :D
    2. Mai degraba nu se asorteaza placutul vinului (oricare, nu numai rosu demi-sec) cu placutul sofatului (si le-ai mai SI prezentat alaturate fizic, in text). :P Iar vinul rosu face mai bine femeilor atunci cand il beau barbatii. :P :D ("PRIN DEFINITIE", eu glumesc (eventual tachinez), NU-MI BAT JOC.)
    3. Si culoarea MEA favorita TOT albastru e, dar nu nuanta "bleumarin", ci "albastru electric". :)

    Off-topic:
    1. Sunt prima oara aici pe blog (venit prin link de pe Anti-plicti), bine te-am gasit, sanatate, spor si succes.
    2. Pacat ca n-ai oferit si abonare prin mail newsletter, ti-as fi putut "incerca" si eu blogul; (sunt (putin cam prea) in varsta, dar prea putin cunoscator atat in operare PC cat si in domeniul virtual (nici macar nu m-am invrednicit sa am si eu un blog si astfel "sa intru si eu in randul lumii") si - desi AM Google reader, imi e "peste mana" sa-l folosesc - asta imi e singura abonare "la indemana"). Daca decizi sa oferi SI abonare prin mail la noile articole postate pe blog, poate lasi o instiintare sub forma unui comentariu la ACEST articol, ca sa ma "gaseasca". (Bine ca ai oferit deja abonare prin mail macar la comentarii.)
    3. Informatia din "On my red sofa" (anul nasterii 1987, chiar daca esti Sagetator) nu prea "pusca" (nu se prea potriveste) (formal) cu cea de la "Contact - Vizualizati profilul meu complet" (Varsta: 22).

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt nascuta in 1987, dar implinesc 23 doar in decembrie. Eu zic ca "pusca" :D

    In dreapta, sub "Contact - Vizualizati profilul meu complet" am adaugat abonarea prin e-mail. Va mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. ASTA fusese rostul mentionarii de catre mine a semnului zodiacal si al adaugarii "precizarii": "(formal)": sa indice faptul ca realizasem acest lucru. Dar, intr-adevar, FORMAL varsta se calculeaza prin scaderea anului nasterii din anul curent. Nu e ceva important, de aceea nici nu ridicasem problema decat chiar inainte de incheierea comentariului.
    2. Multumesc pt oferirea posibilitatii, m-am grabit "sa profit de ea": sunt deja abonat (de mai adineauri). Voi mai intra (chiar daca poate cu mult prea putin timp pt a putea sa si comentez).

    RăspundețiȘtergere

Back to Top