Ani de liceu

Ieri pe la amiaza am primit un telefon de la un fost coleg din liceu si m-am intalnit cu el la o poveste. El e la facultate in Cluj, ne vedem rar, dar cand reusim sa ne sincronizam nu ne mai tace gura. Aseara, "update-ul", a durat aproape cinci ore. De fiecare data vorbim despre aceleasi lucruri: relatii, liceu, amintiri, carti, filme etc., exact aceleasi teme pe care le aveam in drum spre scoala si inapoi (stam la doua blocuri).
Parca nu s-a schimbat nimic.

Azi facem o mica reuniune... mai mult de liceu, decat de clasa. Il sarbatorim (in 11 aprilie e ziua lui) si probabil ca o sa ne hlizim inca vreo 4 ore.

Later edit: poza este de la Balul din clasa a IX-a :)

2 Comments

  1. hmm.. credeai ca nu am sa te gasesc probabil:P
    ideea este urmatoarea, reuniunea de liceu de care vorbeai tu avea loc in sensul in care eram 3 oameni din acelasi liceu, adica eu, tu si dutzu - iar noi 3 eram chiar din aceeasi clasa - restul.. de prin alte parti. mai mult o reuniune intre prieteni as spune eu.
    cat despre ceea ce mai ramane de spus.. poate doar multumiri, pentru acele ore in care inca reusim sa ne intelegem la fel de bine ca si in liceu, desi a trecut totusi atata timp.
    p.s.: ceva tot s-a schimbat, obisnuiai sa fii mai poetica pe vremuri:)
    te-am pupat

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa, de prieteni. Filozofule, trebuia sa ai tu ceva de adaugat :))
    Trebuia sa scriu "mai mult de licee, decat de clasa" :P

    P.S1. Ti-am zis eu ca nu-i greu sa dai de blog :D
    P.S2. Si tu erai mai poetic. Am inca poeziile :D

    RăspundețiȘtergere

Back to Top