1 aprilie fara pacaleli?

Anul trecut de 1 aprilie am muscat-o. Twice. Ma asteptam sa am aceeasi soarta si azi, insa pana acum nu a incercat nimeni sa ma pacaleasca.
V-ati cumintit brusc toti? :)
Initial am vrut sa scriu un post cu titlul: BRUNETTE ATTITUDE SE INCHIDE, insa nu am gasit un motiv suficient de bun, desi daca ar fi sa analizam frecventa cu care am postat in ultimele saptamani poate ca 2-3 persoane tot ar fi cazut in capcana.

N-am povesti interesante, doar legate de lucru sau dentist.
Cea mai tare chestie pe care am auzit-o saptamana asta a fost in cabinetul doctoritei mele. Mi-a povestit ca unii n-au nici macar bunul simt sa se spele pe dinti cand vin la ea. Un domn, acum pensionar, dar fost director la o intreprindere importanta din Sibiu i-a recunoscut in fata ca el nu se spala de obicei si nici nu are de gand sa se apuce.
Partea nasoala e ca ea nu are voie sa-l refuze ca pacient, desi cred eu, ar fi indreptatita.

Feedback-ul tau

Back to Top