5 aprilie

A mai trecut o sarbatoare, s-au dus zilele libere, iar de maine ma reintorc in spatele biroului. Am profitat cat am putut: m-am odihnit, am mancat (mai mult la altii, decat acasa), iar astazi am schimbat decorul si ne-am dus pana la Fantanita Haiducului.
Eu mi-am dorit de cateva saptamani sa ma relaxez, sa ies undeva in aer liber. Initial am vrut sa mergem la un gratar, dar dupa cum stiti si voi, vremea a fost capricioasa si nu ne-a permis.
De obicei, cand avem chef de o cafea pe langa Sibiu alegem Apfelhaus, insa astazi Calin a fost inspirat si a propus barul Harley. Nu am respirat eu nu-stiu-ce aer curat, dar compania, muzica si conversatia m-au binedispus.
Chelnerul s-a miscat cam incet, insa il scuz. Cine are chef de munca in a doua zi de Paste?
Mi-a placut interiorul barului. In fundal canta Elvis, in dreapta noastra era un Harley Davidson, peretii erau plini cu tablouri si postere, iar fotoliile de piele rosie mi-au dat un sentiment foarte familiar.
P.S. Jukebox-ul din poza functiona :).

Feedback-ul tau

Back to Top