1 Aprilie e mereu la fel

Pentru mine.
Alinutza in rolul pacalitei:
1. Primul a fost Calin. A lansat bomba de ieri seara, pentru credibilitate. Am iecsplodat cu ea in brate... evident!
2. Pe la amiaza, dupa un raliu prin trafic intre lucru - Finante - banci, am zis sa bag nasu' si pe la secretariatul facultatii dupa o adeverinta.
De cine dau? De Flopy.
Imi spune ca m-a vazut pe lista studentilor propusi pentru exmatriculare. Pe motiv ca nu si-au platit taxa de scolarizare si sa ma interesez ca ultima zi a fost ieri (how convinient).
Eu pun botu', ca nu stiu niciodata care sunt termenele in care trebuie sa ma incadrez... Anyway, ma lasa sa intru la secretariat sa intreb, sa le pun pe doamnele de acolo sa ma caute pe za LIST... ca in final sa realizez ca eu am platit ultima taxa. Pfff! Cand ies, il vad pe Flopy ranjid!

Memo to myself: kill yourself! :))

One Comment

  1. Cu cativa ani in urma am exercitat aceeasi pacaleala unei colege de facultate. Si a functionat. Diferenta este ca ea era blonda:)

    RăspundețiȘtergere

Back to Top