The best things in life aren't things


Prin capul meu aglomerat trec multe ganduri. Unele-s importante si urgente, altele se strecoara fara sa imi dau seama si ma trezesc intrebandu-ma diverse.
Ca de exemplu, de vreo 2 saptamani ma tot gandesc de ce a uitat W de V si invers (observati ca V e jumatatea lui W).
El si ea par foarte departe unul de altul, desi probabil se regasesc in fiecare seara, in acelasi pat. Atmosfera se schimba mereu cand sunt in aceasi incapere. Totul devine rece.
Au doi copii impreuna, muncesc pentru acelasi scop, nu uita nimic din ceea ce trebuie rezolvat, iar timpul parca nu le mai ajunge... "Noi" pentru ei, a fost lasat undeva in urma.
Mereu cand stau intre V si W, imi vine in cap intrebarea: "ce v-a unit?".

Pacat ca nu ne putem nota in agenda lucrurile cu adevarat importante, sa nu le dam uitarii...

3 Comments

  1. Nu mai postezi nimic? :( Eu ce mai citesc seara cand ajung acasa? :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo... ce dragut :D. Revin...
    Timpul meu e limitat, foarteee limitat. Imi e dor sa scriu.

    RăspundețiȘtergere

Back to Top