I don't care

Mie imi pasa, in general. Mintea mea rumega orice, iar chestia aia din piept, e organu' rautatilor.

Atunci cand nu imi pasa, nu simt.
Ma opresc.
Privesc.
Ascult si stau.
Gesturile pe care le schitez, sunt albe.
Raman pana se opreste ploaia.
Si ploua...

Se spune ca oamenii se tem de necunoscut.
Eu ma tem de cunoscut.
De ceea ce stiu, de ceea ce nu simt,
De ploaie.
De "nu-mi mai pasa"...

Intelesul pe care nu vreau sa il dau cuvintelor, singurul inteles pe care nu il asociez CEVA-ului, o iluzie, singura iluzie cu o finalitate, singura finalitate acceptata de mine... e "nu-mi mai pasa".

Postare nefinalizata, scrisa in 29.03.2009, o zi in care m-am oprit... o zi in care eram trista si mi-am dat voie sa aberez. E bine sa mai bati campii din cand in cand... iei aer :).

P.S. Sunt un om fericit, dar mai am si eu zile proaste.

Feedback-ul tau

Back to Top