Ca la noi...

In fiecare institutie romaneasca, partile proaste se regasesc: teancul de hartii si plimbatul aiurea de la o camera la alta, sau de la un ghiseu la altul.
Azi iar m-am dus pe la Finante si ONRC, de data asta motivul a fost depunerea bilantului. Bineinteles ca am fost la camera X, unde stiam ca trebuie sa merg si am gasit scris pe usa "Bilanturile se depun doar la Y si Z"... m-am dus la Y ca sa aflu ca de fapt doar la Z se mai depun. Va asteptati la asta, nu-i asa?
In timp ce cautam camerele mi-am dat seama ca nu exista o logica in asezarea lor sau nu am gasit-o eu... asta unu, la mana.
Doi: la ONRC e o varza totala. Daca intri si incerci sa te orientezi dupa ce scrie la ghisee (daca scrie), nu o sa reusesti. Ce bine ca ne-a dat Doamne-Doamne gura! (Mai ales noua, femeilor, nu-i asa? :D).
Partea buna e ca daca te duci de 2-3 ori si zambesti frumos deja incep fetzele plictisite sa te recunosca, iti mai faci cate o pila pe 'ici pe 'colo si mai esti cat de cat ajutat, in caz contrar ai nevoie de multa rabdare. Functionarii publici sunt mereu la ciclu.
Va dau cel mai bun sfat pe care l-am primit vreodata, legat de Finante. Daca trebuie sa faceti OP-uri si nu va pricepeti, sa xeroxati sau pur si simplu daca aveti vreo intrebare si aveti nevoie de un raspuns precis, imprieteniti-va cu "fata de la xerox" - e de vis... desi nu i-am retinut numele :)). Pentru mine e un fel de birou de informatii si orientare.

Feedback-ul tau

Back to Top