It's London time!

Dupa cum decurg lucrurile si se fac planurile, cred ca anul asta o sa fie un an al calatoriilor. Prin ianuarie ma bucuram ca o sa vizitez Viena si Madridul, iar de cateva zile am aflat ca mergem si la Londra.

How cool is that?

Visez la orasul asta de cativa ani, dar nu m-am gandit ca o sa il vad atat de curand. Am incercat sa nu ma entuziasmez, dar nu ma pot abtine. Din fericire pentru rabdarea mea inexistenta, n-am mult de asteptat. Plecarea o sa fie in aprilie si o sa stam 5 zile, suficiente pentru cativa Gb de poze si o amintire frumoasa.

P.S. Daca vi se pare ca de data asta ma laud, sa stiti ca nu va inselati :))

11 Comments

  1. Să nu ratezi cumva strada portobello din notting hill şi să te ţii departe de nebunia de pe oxford street, asiaticele sunt cu adevărat periculoase când vine vorba de shopping la promoţii. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de sfat, o sa tin cont de el. Revin cu un feed-back prin aprilie :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Portobello Belle - Alinutzo cine canta?

    RăspundețiȘtergere
  4. hih. Scrii frumos. :) Te voi citi de acum. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Christie: Multumesc :)

    @ Cali: A... favoritii tai :D

    RăspundețiȘtergere
  6. supper! go go! o sa-ti placa chiar daca ti se increteste parul de la umezeala :P, eu m-am simtit in alta lume :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmmm, misto de tine. As vrea sa fiu in locul tau. Cred ca Londra e singurul oras in care am visat sa ajung de cand eram prin clasele 5 - 8.
    Sa nu uiti sa faci multe poze si sa ni le arati si nou :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Promit ca o sa fac si o sa va arat :D

    RăspundețiȘtergere
  9. am in glad 4 u. si io o sa ajung acolo in viata asta. si in sua, si asia si egipt. si maramures :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nici eu n-am bifat cele de mai sus :D

    RăspundețiȘtergere

Back to Top