La vita mia

Joi seara, la concert, C. m-a intrebat ce mi-as dori sa facem de V-day. Am raspuns: vita. Vreau sa imi gatesti vita! Cerut si primit. Aseara, impreuna cu inca doi prieteni, am gatit. Impropriu spus, "am", eu nu prea mi-am adus contributia. De data asta, Cali si d-l bucatar-sef Bobu au pregatit o friptura de vita cu sos de piper si sos Roquefort, iar Ancuta a facut salata. Nu pot sa va descriu cat de gustoasa a fost cina, dar am mancat la fel de mult ca baietii.

In dimineata asta, mi-am primit cafeluta la botic, am fost alintata, iar pe la amiaza mi-a adus ciocolata si un trandafir. Deci da, mi s-au indeplinit dorintele de Ballantine's Day.
Iti multumesc, iubitule!

P.S. Bobuuuuu! Mai vreeeau!
P.S.S. Am mai postat piesa asta, dar alta mai potrivita nu gasesc.

Feedback-ul tau

Back to Top