Under construction


Ne-am mutat sediul. Birou nou, inca in renovare. Mirosul de diluant (mai eficient ca joint-ul din Amsterdam) si domnii in salopeta ma inconjoara. Nu ma deranjeaza, pierd vremea intr-un mod productiv. Dezvolt obsesia generatiei "Facebook", cei dependenti de net si cu o incredere in sine dezvoltata in sera (sau pe HI5.). Cum sa nu te crezi Le Burique, mai ales ca pitzipoanca, daca iti pui poze sexy pe net, iar cel putin 15 din sutele de prieteni iti dau comm-uri :"Ce cur misto!"? Of! Ce ne facem fetelor cu voi? Nimic, cred ca e cam tarziu pentru re-modelare.

Dar ce ma fac eu? Mi-am dat seama ca daca ar trebui sa renunt la telefon/telefoanieee nu ar fi o tragedie, dar in schimb nu pot sa sta netless sau fara laptop. Rehab? Neee.

Saptamana viitoare mergem shopping/ hunting. Imi trebuie birou. La vechiul sediul il imparteam, spatiul era limitat, problema inexistenta in momentul de fata. De-abia astept sa-l umplu de tiganii (vezi post-ul anterior).

E vineri si nu e nici o diferenta. Saptamana asta nu pot spune ca am lucrat in nici o zi care se termina in "i"...

Feedback-ul tau

Back to Top