Se cauta: dispecer


De dimineata am venit cu taxiul la lucru, imi e cam greu sa tarai laptopul cu mine pe zapada. Si cum ziceam, am venit cu taxiul... dar pana sa vina, a trebuit sa il comand. Formez nr. 0269.963 - da, e reclama, sunt mai ieftini! - si imi raspunde o doamna care ma pune pe hold, vorba vine, adica aseaza receptorul pe masa si vorbeste la inca 2 telefoane. Dupa un minut in care am aflat ultimele comenzi, revine. Imi trimite si mie o masina si cobor.
Vine taximetristul dupa mine, iar doamna inca vorbea. O auzeam in statie... si ma trezesc eu:
"Cum naiba rezista 8 ore vorbind intr-una? Pe posturile astea se angajeaza doar femei, nu?", el incepe sa rada si imi spune ca doamna e incredibila: are 3 statii, 5 telefoane si 50 de masini pe tura... si le dirijeaza fara incetare, dar exista totusi un barbat "e din Sebes, il aud in statie uneori". Dupa am continuat sa fim rautaciosi, pe rand:
El: "Oare cand ajunge acasa se mai cearta cu sotul?"
Eu: "Oare cand o intreaba sotul "cum a fost ziua ta, draga?"... ii mai poate raspune?"... si asa ne-am hlizit noi vreo 5 minute...

Dar totusi, trebuie sa recunoastem ca doamna se pricepe.

Feedback-ul tau

Back to Top