Cuantificarea piticilor de pe creier


Am avut sau am tinut crema de papuci in baie, in geanta, in masina si intr-un sertar la birou... just in case. A! Acum un an de zile, am mai cumparat una sa o am la EL acasa. Avea, dar a mea imi facea papuceii mai frumosi.
Ma enerveaza cand merg pe jos, chiar si 20 de metri si cand ajung in casa sau in birou sunt stropita pana la genunchi. Nu exagerez. Incep sa cred ca nu ma pricep la ocolit gropiile, nici pe jos, nici la volan.

Ieri dimineata, desi intarzaiam, m-am intors dupa crema. Stiu ca va ganditi ca m-am tampit... tata sigur se gandea cand m-a intrebat ce am uitat.

Am pitici pe creier? Nu raspundeti!Photobucket

P.S. Azi am fost cu masina. Si tot m-am murdarit...

3 Comments

  1. nu se numesc pitici. se numeste cremadeghetefobie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Credeam ca sunt singura care are zilnic in geanta "buretele minunat" (cum il numesc eu), special pentru pantofi...colegii deja imi spuneau ca-s ciudata, dar au ajuns si ei sa-l foloseasca...si e si normal avand in vedere ca exista si azi "o strada noroioasa" unde lucrez...si asta imi provoaca mie pitici, ma bucur ca nu-s chiar singura, si eu te inteleg, deasemenea merg cu masina si tot ma murdaresc....astept primavara si o schimbare...

    RăspundețiȘtergere
  3. E dreptul tau de a avea pantofi curati si pitici pe creier!

    RăspundețiȘtergere

Back to Top