Shit happens. Asta face el.


De fiecare data cand vreau sa imi fac un sanvis, iar felia unsa imi cade pe gresie ma gandesc la Murphy. Fac asta de cativa ani, de cand am pus mana pe cartea aia nenorocita.

Ieri mi-am lasat laptopul la lucru. So eram netless, dar pentru ca ma stiu obsedata am actionat conform planului B. Doar am internet pe telefon. Stiam eu ca e bun. Si ghici ce? "Try again later, server unavailable". Fac ochii mai oblici decat ii am si imi ziiiiiic: "bineeee". Planul C. Milogirea. Laptopul surorii mele. Nu l-am primit, dar l-am folosit. Mwahahhahah. Ea nu stie...

Am apa. Si curent. Deci am si apa calda. Iar dupa faza cu internetul mi-am propus sa ma relaxez. Cand aveam spuma in cap, nu inainte si nici dupa, cineva s-a gandit sa isi exerseze calitatiile de gospodina si sa spele vasele. O fi aflat ca i-am folosit laptopul?
Apa calda a devenit brusc prea rece. O potrivesc iarasi. Evident se opreste din spalat, iar apa calda devine fierbinte. Jeeeez.

I hate when shit happens... to me.

Feedback-ul tau

Back to Top