Last night

Daca blogosfera din coltul sibian se lauda cu seara de ieri, eu de ce sa nu o fac?
Aseara ne-am dus in The Corner, dar pentru ca nu aveam incalzirea facuta - era doar 10:30 cand am dus prima data paiul la gura (dincolo de pai era un pic de vodka cu portocale galbene) - am avut chef sa studiez pub-ul. E frumusel, dar nu m-a impresionat. As acorda puncte doar pentru muzica, detalii decorative plus o bila gri pentru aerisire - cred ca e special conceputa pentru pastrarea temperaturii intr-un iglu sau pentru cei care adopta stilul eschimosilor, nu pentru Alinutza cea friguroasa.

Pe la 12, ne-am chemat doua taxiuri si am schimbat locatia. Fellini.
Eram asa: subsemnata, Cali, Nr. 1, inca trei prieteni. Am dat din coate un pic si ne-am instalat undeva langa bar. Era cald? Foarte. Era inghesuiala? Clar. Era distractie? O daaa.
Multa lume, multe voci bune - prea multe as zice eu, dar nu in sensul rau, pur si simplu ma mira concentratia de talent pe metru patrat. Eu sunt afoana, atat de afoana incat ma abtin sa cant "La multi ani!" sau colinde in public. Ieri mi-au mai scapat cateva note false, dar sper ca nu m-a auzit nimeni.
Incep sa fac o pasiune pentru locul asta si e doar a doua oara cand mergem... Me likey.

Ne-am intalnit acolo cu Brylu si jumatatea lui, Simona. Am incercat amandoi sa il sensibilizam pe al meu sa imi ia un caine, dar nimic. Cine nu se astepta la deznodamantul asta?
Distractia a continuat pana la 4 dimineata (fara nemti batuti din dragoste), iar dupa ne-am dus sa ne potolim rapid stomacelele cu 2 cheeseburgeri plini de calorii. Yummi, cat imi place viata asta nesanatoasa! (nici sa nu va aud)

Deci, last night a fost fun, astept cu interes partea a doua. Dar nu va recomand Fellini, ca suntem deja multi si locul e micut. Stati acasa! Photobucket

Feedback-ul tau

Back to Top