How strange

Viata e ciudata sau doar eu. Nu stim niciodata ce oportunitati ne asteapta, ce alegeri o sa facem sau unde vom ajunge. Nici macar cei care traim cu impresia ca ne-am stabilit foarte clar drumul.

Paranteza: nu e nimic rau in a-ti face planuri, doar ca nu exista garantii. Garantia ca nu o sa alegi ceva total opus mai tarziu.

Eu, matematica, fizica si chimia.
Nimic in comun. Asta era in generala. Profele vorbeau, eu nu intelegeam mare lucru si nici nu ma chinuiam. Stiti textul: "La ce ma ajuta?". A venit Capacitatea si am pus burta pe carte. M-am trezit cu dorinta de a alege profilul real. Mate-fizica. Masochista? O tzara.

Eu si Economia.
Se intampla in liceu, pe vremea cand proful preda, iar eu faceam floricele pe banca 50 de minute pe saptamana. Dupa nici un an, am ales Finante-Banci si am dat admitere din materia minunata. Cireasa: fac modulul pedagogic si ma duc in practica la orele acelui profesor de economie.

Eu si Contabilitatea. Am urat cursurile de la facultate, m-am rugat sa scap de ele. Acum o invat si imi dau seama ca nu-s deloc nefericita. Incep sa cred ca o fac intentionat, jur. Cred ca expresia "a te baga cu capul in gard" a fost inventata pentru mine. O fi modul meu de a-mi depasi limitele?

10 Comments

  1. Nu esti ciudata si nici nu are treaba cu limitele. Se numeste schimbare:)
    Se produce zilnic in si cu noi. Uneori, este drept, fara voia noastra. Dar nu e cazul tau...

    RăspundețiȘtergere
  2. cum facem? am pierdere pe 2008. cum il facem profit? macar unul mititel. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Taiem din cheltuieli...
    De azi incolo nu mai bei lavazza, te trec pe ibric si cafea boabe :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca eram era rea iti scoteam Telesportu'!

    RăspundețiȘtergere
  5. "I've always wanted to be somebody, but I should have been more specific."

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina, te-ai intrebat vreodata de ce?!


    www.tvdece.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Back to Top