Mallorca - prima parte a concediului

Marti dimineata am zburat din Cluj si in aproximativ doua ore am ajuns in aeroportul din Palma. Am plecat spre hotel, ne-am cazat si pana la 10 eram la piscina cu buricul in soare. Crema 50 si ochelarii de soare au fost indispensabile, mai ales ca nu vroiam sa ma prajesc, ci sa ma bronzez. De mentionat este si Sangria, pe care o consumam toti ca pe apa. Yummie.
Ne-am facut un obicei, ca in fiecare seara sa ne plimbam de-a lungul marii si sa stam la terase. Privelistea, asa cum se vede si in poze, este foarte frumoasa. Nu cred ca am mai vazut apusuri mai fermecatoare decat cele din Mallorca.

De fiecare data cand stateam pe sezlong, cu ochii atintiti in carte, gandurile imi zburau departe.Tentatia inotului/ balacitului era constanta. In primele zile am vazut si pestisori, lucru care m-a mirat, mai ales atunci cand l-am vazut pe primul de 0.5 m. Initial am taiat-o pe plaja sa le povestesc la restul - care evident, au facut misto si mi-au spus ca sunt si rechini. Ha ha, ce-am mai ras. Dupa doua ore m-am dus iarasi in apa impreuna cu C. si de data asta au aparut inca doi. Am zis: Alinuto, te-ai imbatat! Nu mai bea Sangria. E imaginatia ta!
Dar cand am vazut ca se apropie de mine, l-am strigat pe Calin care s-a amuzat si i-a speriat. Pfiu!

M-am bucurat de fiecare minutel petrecut acolo. Am facut pozele pe care mi le-am dorit, ba chiar mai multe. Intre mine si Cali era o "bataie" constanta pe aparatul foto - "acum eu, acum eu", "ale mele-s mai frumoase" erau la ordinea zilei :)).

Intr-una din zile, am inchiriat o masinuta, ne-am facut un traseu si am vizitat cateva orasele de pe insula: Soller, Port de Soller, Port de Pollenca, Port d'Alcudia, Palma si Port d'Andratx - unde am si papat. Tapas si Paella.


Ca sa nu stam zilnic la plaja, ne-am luat bilete pentru o excursie la Cuevas del Drach - una din cele mai importante atractii ale insulei. Ce am mai vazut? Portocristo, Cala Millor si fabrica Majorica, locul unde se faceau si se comercializau perlele cu acelasi nume. Eu mi-am ales unele negre, iar dupa ce ne-a spus vanzatoarea de acolo - romanca, sunt din Tahiti.

Cam atat deocamdata. Mai am sa va povestesc despre Aqualand si parasailing, apoi trec la partea a doua: Madrid.

2 Comments

  1. suna bine. pozele sunt frumoase. bravo!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, dar nu pot sa imi asum creditul pentru 2 si 3. Ale-s ale lui C ;). Dar pe a doua o gasesc geniala...

    RăspundețiȘtergere

Back to Top