Books

Duminica mi-am cumparat o carte din Carrefour, iar ieri, m-am dus pana la Polsib, de unde am plecat cu inca doua.

Prin generala imi placea foarte mult sa citesc, iar de prin liceu si in timpul facultatii mi-am cam pierdut entuziasmul. Din pacate, desi dorinta exista, cartile care imi ajungeau in mana, nu erau deloc genul meu.

Anul asta mi-am propus sa fac ceva in privinta asta, lucru pe care incerc sa-l duc la capat fara sa ma oblig intr-un fel sau altul. Dupa cateva esuari, observ progresele. Daca acum 6 luni gaseam ceva mai interesant de facut decat o plimbare printre rafturi, ieri m-am abtinut cu greu sa nu cheltui peste 100 de RON.

Ce mi-am luat? Carti de vanzari (pt. job) si inca una, pentru sufletelul meu... sau mai bine zis, pentru brain-ul meu :P

2 Comments

  1. CE carte anume ai cumparat "pt sufletelul dumitale"?

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.brunetteattitude.net/2010/08/daca-ai-mai-citit-carti-de-psihologie.html asta :D

    RăspundețiȘtergere

Back to Top