iDrive

Totul a inceput acum cativa ani, cand am descoperit NFS-ul. Vreo doua saptamani n-am avut alta activitate notabila. Scopul meu era sa termin cursele si sa-mi upgradez masina.

Cand am implinit 19 ani, mi-am luat carnetul. La inceput imi era teama la volan si ma simteam nesigura, insa la scurt timp am primit prima masina de serviciu, un Renault Megane Bicorp, pe care am acumulat ceva experienta. Am botezat-o Maggie. Mi-a placut atat de mult incat si acum mi se mai intampla sa ma uit dupa ea.
De atunci, pe langa masina lui C. si a tatalui meu, am mai condus un Matiz, un Logan si un Mercedes, dar de nici una nu m-am atasat.

De la o vreme am observat ca daca nu ma urc la volan cateva zile la rand, mi se face dor. Imi lipseste senzatia de libertate, de independenta. Acum nu mai depind de taxiuri sau de cheful altor soferi.

Priceless...

2 Comments

  1. Fiecare femeie se simnte mai puternica la volan :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te contrazic, unele se simt nesigure, chiar daca se presupune ca au experienta. Conduc de nevoie, nu de placere :)

    RăspundețiȘtergere

Back to Top