Sumarul saptamanii

Week-end-ul trecut am fost invitati de niste prieteni la clatite, iar dupa ce am terminat desertul ne-am jucat pe Wii. Aceasta consola are un senzor care detecteaza miscarile corpului in timpul jocului (daca am inteles corect). Tot ce trebuie sa faci e sa tii in mana un accesoriu numit wii remote sau sa stai pe o placa (balance bord), iar miscarile tale vor fi reproduse de avatarul wii, pe ecranul tv-ului. Noi ne-am jucat baschet, hula hoop (f. funny sa-l vad pe C. miscand din solduri in halul ala :D) si table tilt.
Printre altele, am aflat ca am 31 de ani. Da, asta e varsta wii pe care mi-a dat-o placa dupa cateva teste. Bineinteles ca nu mi-a convenit si m-am hotarat sa reiau antrenamentul la sala.
A doua zi m-am dus la cumparaturi si mi-am cumparat training. Planul era sa incep de saptamana asta, dar am racit. Marti seara am facut prima data febra, iar miercuri la 13 am plecat de la serviciu. Aveam 39. Momentan stau in pat, ma tratez si tusesc ca un magarus. Sper sa imi revin pana luni.

Ba-bye!

Feedback-ul tau

Back to Top