Volti de imprumut

Daca inainte o conduceam pe Maggie (un Megane), acum inafara de masinutele pe care mai pun mana, am deosebita placere sa ma plimb cu Matizu' de servici. Matizu' rosu. Eu nu prea am avut peripetii, insa micuta asta m-a lasat de doua ori in drum fara baterie. Vina? A... poate si a mea.


Acum 2 saptamani, cand vremea era de "vis" si afara ploua intr-una, m-am dus pana la Cotton, am parcat, am iesit din masina si am uitat faza scurta... Pe la 9 cand mi s-a terminat cafeluta a trebuit sa pun mana pe telefon si sa-l sun pe un coleg sa ma "imprumute" cu 2-3 volti. Notati, va rog, cu (1).

Ieri seara aveam pofte. Imi trebuia ceva dulce... neaparat. Am analizat problema. Eram in haine de scandal si nu aveam chef sa ma schimb doar ca sa ma duc pana la magazin (e la o strada de mine). Imi vine in cap sa o mituiesc pe sora-mea ca sa ma insoteasca. Ne urcam in masina, parcurgem toata strada, parchez pe interzis pentru binele glicemiei mele si ii dau indicatiile necesare satisfacerii poftei. Intra in magazin, iar intre timp C. imi trimite un sms si ma apuc de butonat. Radioul mergea, farurile la fel, termin sms-ul, termin si bateria :)). V-am spus ca era 10:30 p.m? Vine sora-mea, eu incep sa rad isteric, ea ma ignora si isi pune centura... ii dau vestea, propunandu-i sa ma impinga :))... si bineinteles ca nu o vrut :)). Asa m-am intors eu acasa, l-am trezit pe tata si l-am carat sa imi dea curent :P. Notati cu (2).

Din (1) si (2) => 3 solutii posibile

S1. Invat sa sting farurile si radioul

S2. Las Matizu' si revin la condus masini care ma "beepaie" atunci cand uit ceva

S3. Schimb bateria

One Comment

  1. oooo pai daca asa sta treaba, matizu' meu de la servici tot rosu e lux....am uitat si eu farurile dar nu m-a lasat bateria....bafta!

    RăspundețiȘtergere

Back to Top