Scriu despre nimic si il fac ceva


sau Scriu despre nimic si il fac sa para interesant, asta mi-a spus ieri un prieten la suc.
Bon. Compliment, de fapt dublu compliment, ca doar ma citeste... probabil dupa Ziarul Financiar, dar ma multumesc si cu atat.

Eu, nu doar politicoasa, il asigur ca asa cum eu am anumite calitati si el are anumite talente.
Stiti ce imi raspunde?
"Nici nu ma indoiam" - Ha!
M-a amuzat teribil modul in care a spus-o.

Nimicul de azi sau ceva-ul, e franchetea.
Modul in care uneori nu ne ascundem dupa cuvinte, modestie sau altele.
Eu aleg metoda asta si ca de obicei ceea ce mie imi place, altuia ii fac! Clar ca sunt criticata pentru diplomatia mea inexistenta, dar... nu ar fi mai simplu sa spunem ceea ce intr-adevar credem? Lumea ar fi un loc mai "curat".
Unora le place bullshitul, mie nu imi mai pasa ce le place sau nu.

Acum cateva zile am primit o invitatie la o cafea. Complimentul, invitatia si refuzul (asta a fost contrapartea subsemnatei - intr-un mod cat se poate de elegant, am sugerat subtil prezenta TA), dar am apreciat sinceritatea lui. De ce sa te chinui, nu ai invatat nimic din reclamele pentru Sprite?

P.S. Cola is my addiction.

Later edit:
R.P 12:29: si apropo, azi te-am citit inainte de zf...:P

Feedback-ul tau

Back to Top