Playing dirty


Pana unde mergi pentru a obtine ceva?

Oamenii stiu sa fie rai. Si nu ma refer la a da o replica sau a sustine un punct de vedere propriu, ci la fapte.
La a manipula o persoana, la a o minti, doar ca sa iti atingi scopul. Am cunoscut oameni de genul asta, putini, dar remarcabili. Sunt atat de lipsiti de scrupule, incat devin fascinant de urati in lumina asta...
Cred ca exista bunatate in fiecare din noi, chiar daca unii o tin inchisa in cel mai intunecat colt... sa nu zic strafund...

Dale Carnegie spunea ca suntem evaluati si clasificati in functie de ce facem, cum aratam, ce spunem si cum o spunem. As completa: si cum facem.

Subsemnata poate fi rautacioasa. Dar nu e fara motiv si dincolo de limitele bunului simt. Nu-mi plac mimozele si nici atitudinea de macho, nu-mi plac oamenii care nu-si asuma responsabilitatea pentru ceea ce zic, nu-mi place nimic din ceea ce umbreste frumusetea unui om.

4 Comments

  1. Tot ce spui e raportat la tine. Frumosul in ochii tai. Bunul si raul in ochii tai. Inclusiv Ce spunea Dale si ce completezi tu sunt relative.
    Raportand la mine, eu insa nu cred ca in fiecare om exista bunatate. Nu imi imaginez ceva inchis undeva si la care poti ajunge. Vad bunatatea mai degraba ca pe o stare spre care poti sa evoluezi. Cred mai degraba in capacitatea oamenilor de a se schimba, eventual in bine. Din pacate nu vad prea des asta, si ce observ in jurul meu, e ca oamenii tind, im majoritatea lor, sa se inraiasca. De parca le vine la indemana sa fie rai si haini. Si atunci ma intreb, intr-o socitate rea si meschina, ala bun mai e bun, sau devine cel rau de fapt???

    RăspundețiȘtergere
  2. Le vine la indemana sa fie rai si haini pt ca e mai usor.
    Nu asta invatam? A fi baaaad = ceva interesant, misterios, diferit.
    Pacat ca majoritateau au ales bad.
    Esti bucurestian, deci nu poti fi obiectiv. La voi oamenii asa-s crescuti, e o "calitate" care trebuie hranita pentru a supravietui.
    In tine exista bunatate?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Giuco
    Nu sunt Bucurestean.
    Si nu nu exista, sunt cel mai rau.
    Cineva, american spre deosebirea mea, destul de destept de altfel, cu multe zeci, bogat peste masura, poate sute de milioane de dolari, cu legaturi majore in toata lumea si cu o experienta de viata enorma, la modul ca la 20 de ani facute primul milion, destul de geniu in ceea ce facea, nu are rost sa spun ce, un om corect, sincer si rau, s-a intamplat sa il cunosc personal. Si de la aceasta persoana am invatat destul de multe.

    Una dintre discutiile cu el a inceput cu o intrebare. Si m-a intrebat daca ma consider un om bun. Eu i-am zis evident ca da. Si atunci el m-a intrebat apoi cati prieteni adevarti am. Eu am stat si am realizat ca nu stiu daca am unul. Si atunci el m-a intrebat cum e posibil sa nu am prieteni daca sunt un om bun. Si n-am stiut sa-i raspund. Atunci el mi-a zis asa, ca bunatatea omului se masoare in numarul de prieteni adevarati pe care ii are. Si apoi m-a intrebat daca faptul ca nu am prieteni ma face om rau?? Si m-a pus pe ganduri. M-a pus rau pe ganduri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca in oricine exista bunatate. Asta nu te face neparat bun. Eu nu-s, dupa criteriile pe care le-a enumerat domnul.

    Later edit: Mint... desi nu cred in really true friends. Oamenii sunt egoisiti si falsi. Cunosc o singura persoana pe care o consider buna.

    RăspundețiȘtergere

Back to Top