How's your life?


Viata mea e ca mine, rar roz... in obraji, departe de a fi perfecta, un pic messy si trecatoare. Dar nu e decat ceea ce eu am creat, consecintele faptelor mele, pe care mi le asum la finalul zilei.

Sunt destul de relaxata, atat de relaxata incat dimineata nici nu imi suna ceasul. Ma joc... pariez pe faptul ca o sa ma trezesc si castig mereu. Cu mici delay-uri... in zilele proaste. Intarzai pentru ca eu nu ma grabesc. Sunt constienta ca sunt asteptata, dar e modul meu subtil de a-mi creste nivelul adrenalinei, fara sa fac bungee-jumping. Daca vreau, pot sa fiu acolo la timp. Asta e ceea ce face diferenta. Singura mea alarma e pentru pastila, cu aia nu ma joc.
Nu am o problema cu trezitul. Pur si simplu nu imi place sa sar din pat. Am nevoie de timp, sa ma obisnuiesc cu ideea. Cand aveam vreo 5-6 ani nu ma ridicam pana nu imi primeam "portia de ras". Zilnic, ai mei faceau cu schimbul... care sa ma gadile. Asa imi incepeam eu ziua, cu gura pana la urechi. N-am fost asa rasfatata!
De ce m-as trezi cu 10 minute mai repede, cand poate in decursul zilei o sa pierd 20? Si nu din cauza mea, din cauza altora. Dupa calculele mele nu merita deranjul.

Nu mi-as schimba viata, eu cred ca e frumoasa in imperfectiunea ei. Uneori ma simt norocoasa si asta nu stiu daca intr-adevar tine de mine. Ma plac si imi plac lucrurile de care am parte. Pot sa imi umplu fila vietii cum am chef, e doar o chestie de dorinta si de determinare - cel putin asa mi-ai spus tu. Invat zilnic si gresesc la fel de des. Nu imi e frica sa recunosc cand o dau in bara si nu as sta niciodata indiferenta daca ceea ce fac sau zic aduce posibilitatea de a pierde pe cineva drag. Sunt mandra, dar nu idioata.

Viata nu e creata doar de noi. Toti cei pe care ii lasam sa ne cunoasca aduc ceva. Uneori ceva important, alteori doar prostii. Ideea e ca noi ii alegem. Singurul care ne-a ales a fost D-zeu. El ne-a daruit-o. Nu cred ca avem undeva scris ceea ce o sa ni se intample. Daca el ne-a aratat ce e Bine si ce e Rau, de ce ne-ar trasa si drumul? Nu. El nu ar alege pentru noi ceva Rau, El doar ne mai rupe mufa din cand in cand, iar atunci e momentul sa facem mici schimbari...

Feedback-ul tau

Back to Top