Ma dor toate

Ieri seara am fost la sport. Dupa cum spuneam, am gasit o sala foarte aproape de mine, atat de aproape incat n-am nici o scuza sa nu ma duc. Deocamdata merg de doua ori pe saptamana pana ma reacomodez cu efortul. Sedinta dureaza 90 de minute si facem si step aerobic, dar si pilates. E destul de solicitant, iar eu am o rezistenta peste medie sau cel putin asa imi place sa ma laud. Nici pe scaunul de la birou nu mai stau confortabil... visez la o ora de masaj. Sunt atat de praf incat daca respir adanc imi simt muschii de pe spate :)). Lovely, inseamna ca functioneaza!

Imi place aici pentru ca: e aproape, au program de luni pana sambata (foarte flexibil), pretul abonamentului e decent, iar antrenoarea e tare draguta. Singurul ei defect e ca imi spune Alinuta. Diiii ce, Doamneee? :))

Feedback-ul tau

Back to Top