7 intrebari. Ce credeti ca am raspuns?

Eheeee, am primit de pe blogul Levender Thoughts cateva intrebari. Iata-le:
1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta? Motivează alegerea făcută! (Dar într-un film? Dar într-un cântec?)
Pentru ca de vreo 2 anisori majoritatea cartilor pe care le-am citit au fost de dezvoltare personala, motivationale, de psihologie, de vanzari sau biografii, nu imi vine in cap nici un exemplu care sa se potriveasca cu intrebarea. Cred ca nu sunt genul care sa isi doreasca sa fie in locul altcuiva, fie chiar si ipotetic. Sunt de parere ca suntem cine suntem cu un scop chiar daca uneori ne-am dori ca lucrurile sa fie diferite.
 2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus? Amalia (desi nu consider ca mi se potriveste, dar mi-ar placea sa il folosesc daca as avea o fetita)/ Alin LOL
3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru un an şi de ce?
Grecia sau Italia. Nu ma pot hotara! Mancarea, istoria, marea si amintirile frumoase ma leaga destul de strans de aceste locuri. Sa nu mai zic de mostenirea genetica (aha, strabunicul a fost grec si nu pierd ocazia sa ma laud)! Oh, astept iulie ca un copil...
4. Care e visul cel mai neobişnuit ce l-ai avut şi ţi-l aminteşti?
Can't remember.
5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.
Catelus. Trezit de dimi, cersit mancare cu fatuca mea de lenes incurabil, lins farfuria... urcat pe canapea la caldurica. Atipit. Trezit pentru plimbare. Baut apa. Jucat. Nani. :))
6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o? 
Vezi 1. Sunt bine asa cum sunt :).
7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată? 
Cred ca as fi trista si plictisita rau. Desi nu fumez, mi-as aprinde o tigara... macar sa se termine mai rapid. 

Feedback-ul tau

Back to Top