Procente

Astazi am fost intrebata cat de sigura sunt de un lucru si am raspuns imediat: 80%. Interlocutorul meu a inceput sa rada si m-a intrebat cum am ajuns la procentul asta. Pentru mine e simplu, asa simt. Inima mea traduce intensitatea in procente (mai nou). Cifrele sunt clare, iar acum in mintea mea lucrurile-s prea aranjate ca sa le stric cu metafore. In plus, mi-am dat seama ca fiecare "vede" ce vrea. Sensul cuvintelor e relativ atunci cand incerci sa descrii un obiect sau sa argumentezi o decizie.

Eu propun un % pentru orice. Cred ca ar iesi o discutie foarte interesanta daca unul ar propune intrebarile (cuvintele) si celalalt ar raspunde in cifre. Ganditi-va la o nunta, la preot si un raspuns de genul: 89.7% in loc de "da" :))

2 Comments

  1. E complicat. Preotul trebuie sa primeasca instructiuni suplimentare de la parohie. La cate % ii declara casatoriti?:D Si mai e ceva, nu stiu pe care intreaba primul, da iti dai seama ce "presiune" va fi pe al doilea?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) De la 80 in sus e ok. Ii dau voie preotului :P

    RăspundețiȘtergere

Back to Top