Marea Neagra

Anul asta am ales sa mergem la Marea Neagra deoarece eu (spre surprinderea tuturor) nu am vazut-o. Am fost acum cativa ani la Tulcea si pe Sulina, insa chiar daca am fost pe plaja... tot nu puteam spune ca stiu cum sta treaba. Asadar, in pofida reclamei negative, am ales litoralul romanesc.

Vacanta a fost mai mult decat speram - de la cazare, peisaj, atmosfera, pana la servire. Cred ca ai toate sansele sa vii dezamagit daca mergi intr-o statiune care nu ti se potriveste, insa daca stii ce vrei si unde sa te duci... n-ai cum sa gresesti. Desi a fost ultima saptamana din august si am prins unele zile mai racoroase, ne-am bucurat de soare si ne-am plimbat in fiecare dimineata pe plaja. Cazarea a fost undeva in Mamaia-Nord, dar am stat relativ putin in statiune. Zilnic plecam in alta parte si desi a fost interesant sa testam energia fiecarei locatii... nu cred ca mi-as dori sa merg in alta parte inafara de Mamaia, Navodari, Olimp sau Vama. Restul sunt un pic cam prea "colorate" pentru gustul meu :)).

Anyway, m-am indragostit de Vama Veche (probabil s-a vazut si in pozele postate). Oamenii acolo n-au nici un stress. Fac plaja dezbracati, beau o berica, zambesc, papa un peste proaspat pe plita la Cherhana si sunt fericiti.

Ce sa zic, happy life... pana cand iti murezi iPhone-ul :)). Dar povestile tragico-funny le detaliez in alta zi :D.



Feedback-ul tau

Back to Top