My luggage

De astazi incepand, am 9 zile lungi si late pe care le voi petrece din plin. Plecam in Germania sa ii vedem pe cei de la U2 in turneul 360, iar la intoarcere ne vom opri o zi si o noapte in Viena. Bineinteles, pozele vor fi nelipsite, mai ales ca acum mi-am reluat activitatea pe Deviantart - am deja in minte cateva locuri pe care vreau sa le imortalizez.

Imi place sa calatoresc. Nu sufar de "dorul de casa", nu ma simt legata de locul meu de nastere... doar de ce gasesc aici: familia si prietenii - iar acestia au telefoane :)).
Ma gandesc cu mandrie la tot ce au vazut ochisorii mei in ultimii ani: orase, capitale, mari, oameni, apusuri, cladiri, muzee, magazine etc. Dar cea mai "speciala" amintire o am in Mallorca. Un moment doar al meu, de liniste, de bucurie imensa. Eram fericita ca exist, ca vad palmierii, marea, soarele de pe cer, ca am TOTUL. Imi repetam I'll never forget this si zambeam in coltul gurii. Nu lipsea nimic. Si cel mai important, nu lipsea el.

See you soon.

Feedback-ul tau

Back to Top