Munchen & U2 360 Tour

Miercuri, 15.09.2010. Ziua pe care o asteptam de aproape un an.

De dimineata ne-am dus la aeroport dupa niste prieteni care au venit special pentru eveniment, iar apoi am reunit o parte din gasca in Marienplatz cu alti 3. Planuri mari nu aveam, asa ca am stat la o bere/ pahar vin/ cafea/ pranz si ne-am plimbat prin magazine cateva ore.

Concluzia mea e ca Kaufingerstraße (Munchen) este mai frumoasa ca Mariahilferstrasse despre care am citit ca e cea mai importanta strada de shopping din Viena. N-am fost deloc impresionata, mai mult, Kohlmarkt, Graben si Kärtner Strasse sunt mult mai speciale (& exclusiviste). In plus, Parndorf poate fi o alta varianta, accesibila si la bani, dar si ca locatie.
Spre seara am luat metroul pana la Olimpic Stadium si am vizitat Muzeul BMW. Am facut multe poze, cam 1 la fiecare masina (trigger happy!). Albinuta galbena era cea mai cute de pe acolo, pare proiectata special pentru o femeie. I'll trade a mini for this...

So, concertul U2.
In deschidere au cantat cei de la One Republic, iar marele spectacol a inceput la ora 09:00.  In total am fost 80.000 de oameni. A fost un moment memorabil, istoric din cauza scenei 360 (The Claw), pe care ma bucur ca nu l-am pierdut. 

Am fost emotionata, mai ales la prima piesa "Beautiful Day" pe care am si filmat-o. Senzatia pe care o ai atunci cand canti alaturi de Bono si restul lumii "With or without you" e priceless. Atmosfera de acolo nu o poate reda nici un DVD sau Blu-ray.

Maine trecem granita in Austria si va povestesc despre Salzburg ;).

Feedback-ul tau

Back to Top