Leapsa: cartea de pe noptiera

Via Mihaela.

In ordinea in care le-am inceput/ primit.

1. Ira Levin - Sarutul dinaintea mortii
50% parcursa. Am cumparat-o acum vreo 2 ani impreuna cu ziarul Cotidianul, dar n-am inceput sa o citesc decat de vreo 2-3 saptamani. Mi-am luat si filmul (cel din 1956), dar nu o sa-l vizionez pana nu termin cartea.

2. Douazeci si ceva - Iain Hollingshead
Am cumparat-o de vreo 2 saptamani de pe centru de la Humanitas. Initial am plecat dupa hainute, dar pentru ca nu m-a impresionat decat o pereche de sandale (piele, albastru electric, toc lemn, pret un pic cam exagerat), mi-am ales o carte. (Recomandata de ELLE)

3. Nu stiu cum reuseste - Allison Pearson
Cumparata tot acum 2 saptamani. Aceeasi poveste, alta locatie: mall-ul. De data asta mi-am luat cate ceva, dar am intrat si pe la libraria Alexandria. Am parcurs cam 15% din ea. O carte usoara, de plaja.

4. Existenta ta este irepetabila - Jim Donovan
Nu-mi apartine, am primit-o in weekend de la verisoara mea. Am rasfoit-o un pic de dimineata, pare interesanta :).

Dau leapsa mai departe celor care vor sa-mi recomande ceva bun. Plus o piesa veche, dar fara varsta.

Feedback-ul tau

Back to Top