In pat cu dusmanul

In dimineata asta am lenevit fara strop de remuscare, iar C. s-a trezit cu noaptea in cap pentru streetball. Pe la 11 fara ceva, deschid un ochi: a plecat! cat o fi ceasul?
M-am hotarat sa ma ridic din pat, sa-mi mananc iaurtelul si sa o tai la cumparaturi. Bun! Dupa inca vreo 30 de minute eram spalata si imbracata. Dau sa ma incalt. Bag piciorul, intra... dar parca nu e confortabil. WTF?! Cand ma uit in papuc, vad o jumatate de servetel inghesuit in varf. Ghiciti unde era cealalta jumatate :))

Hotomanu'! Avea mintea odihnita si ce s-o gandit?! Hai sa ma joc cu mintea Alinutei!
Ma amuz, ma gandesc sa ii indes si eu niste servetele in pantofi, dar renunt. Trebuie sa i-o coc altfel, mai original...
Stay tuned!

P.S. E din cauza ca am zis ieri ca-ti pun acetona pe Mac? ;;)

Feedback-ul tau

Back to Top