Zburam?

Poza asta mi-a adus aminte de partea a doua a concediului. Am plecat din Romania dis-de-dimineata ca sa ajungem seara in Germania. Dupa ore bune de condus (nu ale mele, ale lui) eram obositi, autostrada austriaca parca nu se mai termina, iar soarele apunea in fata ochilor nostrii...
Ce am vazut pe geam? Baloaneeee. Se ridicau incet spre cer. M-am uitat la ele pana au disparut. Atunci mi-am dat seama ca mi-ar placea sa zbor intr-o zi cu unul.

Imaginea e de la Campionatul mondial al baloanelor cu aer cald din Lorraine, Franta. Anul acesta s-a stabilit un nou record la numarul de baloane care si-au luat zborul simultan (329). Urmatorul se va organiza in 2011. Video aici, de pofta :P.

P.S. De ce credeti ca am subliniat cine a condus? Pentru ca mon betărhef nu m-a lasat si pe mine decat vreo cativa km si aia, probabil din mila... tz tz...

Feedback-ul tau

Back to Top