La colt cu mine! Pe nuci! Cu mainile sus!

Azi am facut o porcarioara. Una noua. Nu pot sa zic ce, dar toata ziua am fost ranjita. Ma dor obrajii. Nu a fost nimic evil, dimpotriva.

Ca sa nu ziceti ca ma laud cu obraznicia mea si doar va fac curiosi, o sa lansez o intrebare. Mai destindem un pic atmosfera. M-am saturat de subiecte serioase. Toata lumea are un ton dramatic zilele astea...
Deci: Care a fost ultima voastra porcarioara? Genul de fapta care nu se poate adauga pe lista Mosului pentru cadoul de Craciun, dar pentru care nu ajungeti nici in Iad. Hmmm?

3 Comments

  1. da. a fost o tziganie. MARE :) dar placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Erm.. nu-mi amintesc sa fi facut vreo porcarioara lately. Asta inseamna ca-s al naibii de plictisitor, la naiba. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nuuuu se poooate! Eu nu va cred... nu vreti sa va jucati cu mine :D

    RăspundețiȘtergere

Back to Top