Fixatii

Eu nu mananc tot. Am mai precizat asta. Eu gust, decorez. Calin imi zice des ca farfuria mea arata ca dupa o implozie. Nu stiu de ce nu o curat. Poate ca inseamna ceva (avem vreun psiholog prin sala?). Mutter e de parere ca intr-adevar e o problema, una grava. Ea o numeste risipa. Am analizat problema in amanunt si mi-am dat seama ca n-am nici o vina (how convenient). De fapt, ea e cea care imi face portile prea mari.

Treaba asta cu hranitul copiilor e o chestie bine inradacinata in creierul oricarei mame. Intrebarea clasica "ai mancat?", e la ordinea zilei. Uneori, ca sa te verifice, te intreaba si ce. Dar nu te gandi ca ai scapat. Vine si raspunsul: "aia nu-i mancare!".

Sa nu credeti ca mor de foame. Sunt o pofticioasa. Gust aproape orice, macar o data. Am o pasiune pentru mancarea mexicana, fructele de mare si branzeturi. Iar in ceea ce priveste dulciurile, probabil ca v-ati prins. Haribo. (My name is HHW and I'm a hariboholic).

Feedback-ul tau

Back to Top