Mama, ceapa si horror-ul

In seara asta mi-am ales vreo 3 filme, dintre care unul horror. Nu de alta, dar asa mai schimb si eu subiectul viselor mele. De ce sa ma odihnesc? Mai bine bag un cosmarel, asa macar imi fac noptile mai palpitante. Nu ca nu as fi avut una de curand (vezi blogul lui Calin).

Filmul de groaza se numeste The last house on the left.
Pe scurt: Doua tinere sunt sechestrate de un evadat, iar acesta le maltrateaza impreuna cu banda lui. Ele incearca sa fuga, pe una o ucid, pe cealalta o impusca etc.
E tipic, stiu, dar totusi m-a captivat. Si asa captivata cum eram, cu ochii atintiti pe monitor, ghemuita intr-un colt al canapelei cu paturica peste nas, ma trezesc cu mama in camera.
- Hai sa-mi tai o ceapa si un morcov!
- Acu'? Stai sa o omoare pe asta, zic eu zambind... dar n-am induiosat-o.
Si asa s-o dus si pasiunea si cosmaru', asta daca nu o visez pe mutter la noapte cu un cartof in mana...

Feedback-ul tau

Back to Top