Zakynthos - Part I

Aseara am aterizat la Sibiu in jur de ora 9:00 p.m, mai neagra, mai odihnita, mai fericita. Din punctul meu de vedere, a fost cel mai frumos concediu.
Ever.

In prima seara, ne-am cazat si ne-am dus sa mancam. Pofta mea a fost repede satisfacuta de un platou cu fructe de mare, feta si sos tzatzichi. Atunci am gustat pentru prima data si ouzo, dar nu m-a impresionat, in schimb am descoperit ca papilele mele gustative zambesc frumos atunci cand aleg Bacardi Breezer (in mod special tropical si watermelon), dar si Tom Collins (C's ideea).

Atmosfera de pe plaja era ireala. Din restaurante/taverne rasunau note din genuri muzicale diferite si se combinau perfect cu rasetele turistilor si briza marii. Singurii care spargeau balonul de sapun erau chelnerii care incercau sa te ademeneasca pe terasele lor precum sirenele... pinguinii?!

Diminetile incepeau greu, eu nascandu-ma o fiinta obosita si firava, aveam nevoie de incurajare inainte sa imi misc fundul la micul-dejun, dar o mini-amenintare din partea puiului ma mobiliza eins-zwei.
Plaja am facut cat a incaput, sunt suficient de neagra sa ma ascund in intuneric. Ba chiar am si adus o parte din ea cu mine - fizic - de la Navagio si din Laganas am adunat aproape 2 kg de scoici si pietricele.

To be continued...

P.S. Am precizat oare faptul ca am sange grecesc?

Feedback-ul tau

Back to Top