Lacul Cincis

Dupa o noapte "furtunoasa", dupa cum detaliaza #1, ne-am trezit si ne-am dus la o cabana pe malul lacului Cincis, la 10 km de Hunedoara in M-tii Poiana Rusca. Drumul dinspre Sibiu pana acolo a fost bun si liber. Stiu asta pentru ca mi s-a povestit, eu am sforait aproape tot timpul... nu de alta dar stomacelul meu era cam ciufut dupa experienta cu Havana.
(Memo to myself: stop experiencing new stuff).

Zona e foarte frumoasa, cabanutele/casele/vilele sunt aliniate de-a lungul lacului, iar cei cazati pescuiesc sau se balacesc in toate felurile posibile, de la copilasi, la adulti. Cu saltele, cu barci... sau chiar cu jet-sky-uri.
Dupa ce ne-am minunat de peisaj si am papat un pui la rotisor, ne-am instalat sub razele de soare incercand sa mai furam un strat de bronz. Si asa am stat noi cuminti pana pe la 18:00, dupa care ne-am intors acasa, dar de data asta am avut parte de ceva fite de sofer marca Bucuresti - care dadea flash-uri si punea frane in fata altei masini - si de un stau la intrarea in Sebes... mai multe detalii stie Calin, eu bineinteles mi-am reluat programul de sforait.
Am facut si poze, dar inca nu sunt descarcate.
Vezi legenda lacului.


Feedback-ul tau

Back to Top