Destinatie: Grecia

Mai am cateva ore pana plec si nici nu mi-am facut bagajul... In jurul meu stau teancurile de haine, dar inca nu m-am hotarat ce iau. Am tiiiiiiimp... sunt in concediuuuuu ;;). Deocamdata stau cu laptopul in brate si imi sorb cafeaua... life!

(Puiu, daca citesti si nu-s gata cand vii dupa mine... sa stii ca toata dimineata m-am chinuit cu bagajul, mi s-a stricat fermoarul de la troller si m-am dus sa imi cumpar altul... in partea cealalta de oras... si... si era aglomerat... si am ramas in trafic vreo 2 ore) - :-"


Deci... GRECIA!
Visez la fructele de mare de vreo doua saptamani, la nisipul de pe plaja, la distractie... Sper sa nu vin mai praf decat plec :))
Pana vin, voi sa fiti cuminti, sa scrieti si sa papati tot din farfurie... eu cu siguranta asta o sa fac :))
See you in 7 days!


4 Comments

  1. Cum zicea, intr-o zi, Tudor, pe cemerita.blogspot.com: acum stiu hotii cand nu esti acasa :-S

    RăspundețiȘtergere
  2. N-au ce fura... iau totul cu mine :))... Aproape :D

    RăspundețiȘtergere
  3. fericito...mie foarte mult mi-a placut grecia, sigur o sa te distrezi. te pup

    RăspundețiȘtergere

Back to Top