Raliu 2009 - part II

Vineri, asa cum spuneam si in post-ul anterior, am fost la raliu. Pe la 9-10 cautam un loc unde sa campam pe langa Gura Raului, iar pe la 10:30 aveam deja corturile instalate - operatiune efectuata la lumina lanternei.
Pentru ca am crescut in sera pana la varsta asta nu am avut ocazia sa dorm in cort... chestie pe care nu pot sa zic ca o regret enorm, desi cazarea - vorba unui prieten cu care am fost - nu a fost de 5 stele, ci de milioane, ca doar stateam sub cerul liber :)).
Seara a inceput usor cu niste bere, covrigei si multa hlizeala... continuand in aceasi maniera, cu mentiunea ca am schimbat meniul - am trecut la mici. Ce altceva puteai face in camp la ora 3 dimineata, decat sa gatesti?
A fost o noapte lunga...

Dupa 3-4 ore de somn, eram in picioare. Am mancat si ne-am dus la poze. Eu cred ca am fotografiat toti fluturii de pe camp, albinutele, florile si caii de iarba... mai putin paianjenii din cort... unii au avut o moarte subita... pe unul l-a lovit o lanterna fix in cap :)) - it wasn't me :D.
Bineinteles ca dupa ce m-am intins pe camp, pantalonii mei albi erau verzui, iar dupa ce a inceput raliul au devenit gri. Dar a meritat, cred eu.

P.S. Noaptea in jur de 1:30, coborau doua camioane incarcate cu lemne dinspre Paltinis... nimic ciudat... cred ca lucrau de noapte oamenii sau poate doar furau.


Feedback-ul tau

Back to Top