Bronz!

Dupa tura de saptamana trecuta cu raliul si pozele, am cam reusit sa ma ard, desi am avut crema cu mine... si da, am folosit-o, dar mai putin pe spate. Sa nu va intrebati de ce...

Photobucket
Astazi, fiind vremea frumoasa, am fost la Ocna si a fost delightful. Dupa o mica negociere azi-noapte cu Mr. ne-am hotarat sa dorm la el - eram la Palm Beach, deci in zona - dar cu promisiunea ca ma trezesc la 8 ca sa imi iau costumul de baie, dar cum nu poti sa te increzi in ce promite Alinuta la ore mici, la 10 inca sforaiam :))
Oricum, in final am ajuns. Ne-am asezat la soare, ne-am dat cu chema, am luat fiecare ziarul/cartea in mana si ne-am relaxat...

Photobucket
Imi era dor sa stau la soare, sa aud muzica, apa, oamenii, in timp ce mintea imi fuge printre randurile cartii X. Sa inot, sa iau macar o gura de apa sarata, sa injur printre dinti - dupa ce ajung la marginea bazinului - pentru ca desi inot de vreo 2-3 ani, inca nu mi-am dat seama cum se face treaba aia cu statul pe loc.
Photobucket
Astept cu interes concediul. Life's good Photobucket.


Feedback-ul tau

Back to Top