Despre lucruri naturale

In urma cu vreo 4 anisori, viata mi se schimba incet-incet, iar eu nu ma impotriveam. Am simtit doar ca trebuie sa iau o pauza de la planuri si sa merg "with the flow". Nu aveam o directie si nici nu imi doream una. Aveam doar chef sa fac ce vreau, iar in perioada aia am scris "Natural". Inca imi aduc aminte dimineata in care imi rimelam genele... era o zi de ianuarie. O zi in care am decis sa ma focusez pe viitor si sa imi las prezentul sa se noteze cu penite de aur si doar de scriitori uscusiti. Iar de aici, totul a decurs natural pentru prima data.
Eu nu sunt genul care crede in coincidente, insa atunci cand lucrurile se aseaza MEREU in favoarea ta incepi sa iti pui unele intrebari. Daca vroiam soare, aparea. Singurul lucru pe care nu il puteam cere era TIMPUL. A trebuit sa stau la coada in spatele lui si sa imi astept viitorul. Nu mi-a placut, m-am revoltat de n ori, insa a fost o lectie de rabdare pe care trebuia sa o invat. 

Acum, dupa atat vreme, ma declar mai inteleapta si mai fericita. Motivele sunt simple si de neimpartasit, insa ce stiu e ca imi lipseste un amanunt. Aceea energie care "lega" totul are ceva sa imi transmita si o face de fiecare data cand imi "ating" originea. Coincidentele curg in alt ritm, insa e nevoie de actiune si reactiune pentru a dezlega misterul :).

#WU

Feedback-ul tau

Back to Top