Celor care CRED

2015 a inceput cu un nou pas spre confortabila monotonie la care aspira toti viitorii pensionari. Am gatit si am stat in jurul mesei. O seara placuta, de care aveam nevoie si nu stiam cum sa o mai multiplic. Drept dovada, undeva pe la milocul lunii ianuarie am plecat in Austria la ski. A fost prima gura de aer pe care am luat-o dupa o perioada stresanta la job; m-am simtit ca un inotator care se avanta intr-o mare pe care nu o cunoaste si e surprins de adancimea gropii in care a disparut. O saptamana in care fiecare km de partie parcurs echivala cu un gram de libertate. Mi-a facut incredibil de bine scurta vacanta, lucru care s-a vazut fizic si mental in saptamanile care au urmat. Lunile februarie, martie si aprilie m-au tinut ocupata, insa in acelasi timp am invatat sa iau pauze. E sfarsitul lunii Mai iar eu va scriu de pe o terasa pe care am revenit cu pretul tuturor zilelor de concediu. Da! Toate 21. Stiu, nu e nici macar jumatate anului, insa nu ma compatimiti. Am luat decizia sa imi ofer si mai mult timp renuntand la locul de munca actual. Nu a fost deloc usor, insa mi-am dat seama ca e pacat sa imi dedic 8 ore din zi (din propria viata) unui job pe care il pot relua cu succes in orice alt loc... asta daca o sa mai vreau sa lucrez pentru altii. Inca ma decid. Un card alimentat constant nu ma poate cumpara atat de usor.

Eu cred ca atunci cand suntem nefericiti cu o situatie, avem MEREU optiunea sa facem ceva in privinta asta sau sa ne plangem de mila. Schimbarea genereaza noi oportunitati.

To be continued... with enthusiasm! 

Feedback-ul tau

Back to Top