Tragedie feminina

Ajung la Brasov, imi pregatesc ceva de mancare, ma trantesc la TV si aud telefonul. Suna sora-mea. Zic, ii e dor deja de mine, zambind sarcastic... sau, si-o fi dat seama ca i-am furat ceva... Sa aflam!  

Raspund, iar ea imi spune: tu, am o veste foarte proasta! In momentele acelea cat a mai apucat sa ia o gura de aer, toate lucrurile nasoale au inceput sa se deruleze in mintea mea (sunt o optimista, stiu!)... si continua: tu, ti-ai uitat toate fardurile pe birou si incepe sa rada isteric. Analizez si concluzionez: nu e chiar asa grav. Apoi sar din pat si ma duc in baie sa vad ce mi-a mai ramas pe aici, realizez ca nu mare lucru, incep sa ma panichez si zic ok, maine te pregatesti sa faci un pachet pe Fan Curier, Cargus... ce ai tu chef! Asta se distreaza in continuare si incepe, n-am cutie. Tu! Rade si nu se lasa: tu la toti ne e greu, la unii mai mult, la altii mai putin. Spune, acum am 3 fonduri de ten, rimeluri, perle... a! si de acum incolo o sa miros ca tine. Nu indrazni!, sar eu ca arsa. Nu te apropia de parfumul meu.
Ea: Hahahha, zgarcito... ca ai venit cu juma' de kil la tine (mi-am facut bagajul in cam 15 minute si am adunat tot ce mi-a cazut la mana - inclusiv acelasi parfum, unul in recipient de 100 ml si unul in 30 ml). Dar sa stii ca te-a batut Dumnezeu...
Eu: Ia zi, de ce? 
Ea: Pai tu, ma uit in portfard si ce gasesc, blush-ul meu roz. Si nu doar atat, mi-ai luat si pensula! - V-am zis ca nu avea cum sa ii fie dor de mine. Mwhahaha.
Eu: Zic da, pai... nu mi-ai zis tu sa il iau?... Sau am visat?! ;;)

Ea isi pastreaza buna dispozitie si nu ma crede. Dar adevarul e ca mi-am strans lucrurile foarte rapid si habar n-am ce am luat si ce nu. Planul era sa plec la 10 si ceva, dar mi-a sunat telefonul. Apoi am stat o ora sa dau un mail... si am fost tot pe fuga! Nu m-ar mira sa descopar ca am mai lasat ceva pe acolo :)). Crazy day, dar frumoasa :P

Feedback-ul tau

Back to Top