Hermannstat & Kronstadt

Weekendul asta sunt la Sibiu; tocmai am venit de la o limonada si mi-am dat seama ca din punctul de vedere al teraselor si al atmosferei de vara... Sibiul este mai frumos ca Brasovul. Si nu, nu-s subiectiva deloc - pentru ca pana la urma nu am parasit orasul natal pentru ca era perfect, dar tanjesc din cand in cand dupa serile de vara si evenimentele organizate (in special FITS). Cand ajung aici nu fac altceva decat sa ma intalnesc cu oameni dragi, sa stau cu familia si sa merg pe jos. Da, imi place la nebunie sa imi pun castile in urechi, sa vin spre centru, sa iau o gura de aer din ceea ce inseamna "acasa" si sa ma intorc in acelasi mod. Masina o fur doar in timpul zilei cand e foarte cald si trebuie sa ma deplasez km buni si in zone mai putin estetice.

Brasovul ma atrage in continuare, imi place sa stiu ca muntele e atat de aproape de mine. Il vad oriunde imi intorc privirea si parca mereu sunt la un pas de natura. Iarna tocmai din punctul asta de vedere prefer sa stau mai mult acolo. Imi pare rau de Paltinis si de lipsa de interes... dar asta e alta discutie.

Imi place ping-pong-ul dintre orasele astea frumoase. Impreuna ma fac fericita :).

Piesa e de pe albumul "The girl who got away". L-am descoperit de curand, iar weekendul asta l-am si ascultat pe scurtele mele drumuri. Cel mai cool a fost sambata seara cand m-a cam prins furtuna :)))

Feedback-ul tau

Back to Top