Poate sunt eu pretentioasa, insa cred ca atunci cand iesi in blogosfera/ piata cu niste produse sau cu o imagine, trebuie sa aloci resurse pentru aspectul blogului / site-ului. Vad zilnic pagini care lasa de dorit: culori nepotrivite, font nearanjat, wedget-uri trantite doar ca sa existe, continut slabut, fotografii cu rezolutie proasta etc. Ma intreb, de ce sa faci o asemenea greseala?
Cu siguranta nu as cumpara lucruri de pe un site care arata groaznic. Din start as intelege ca persoanele responsabile nu sunt preocupate de business sau de clienti, ci doar de bani. Nu-mi plac lucrurile facute in graba si cred ca e mai ok sa iti faci un blog care sa arate bine si sa te concentrezi pe promovarea lui decat sa faci un site de comenzi de prost gust.
In ziua de azi e simplu sa te promovezi, mai ales in mediu online: Facebook, Twitter sunt primele la care ma pot gandi. Bloggingul e important, schimbul de bannere si linkuri cu alti parteneri, personalizarea fotografiilor, alegerea unui favicon, RSS-ul, mail/sms marketing-ul and so on... altfel pot sa garantez ca oricat de bun e ceea ce oferi, va ramane in stoc.
Feedback-ul tau