Get excited & live your life

Ne agatam de cele mai insignifiante lucruri din jurul nostru si le lasam sa ne zgarie. Suntem slabi, lipsiti de libertate. Mintea noastra nu mai viseaza, nu mai zboara, e ingreunata de prejudecati.

Imi aduc aminte o dupa-masa calduroasa. Eram in spatele blocului impreuna cu alti copii si ne jucam intr-o gradina. Ma dadeam cu bicicleta si am cazut pe o tufa de trandafiri (cu spini, evident). Lacrimi si mult dramatism. M-am dus urland la maica-mea, care m-a spalat si m-a dat cu o pudra, crezand ca ma linisteste si ma pune la culcare. Mda, in urmatorul sfert de ora am disparut din nou la joaca. Nu puteam sta in casa. Atunci profitam de fiecare minutel si ma gandeam cu groaza ca se face 22:00 si se impart pijamalele. Eram genul de copil care spunea: "inca 5 minute, te rog, te rog, te rog".

Timpul trece indiferent daca profitam de el sau doar il pierdem.

Vinerea trecuta am vrut sa ma duc la Coldplace, dar toti cu care am vorbit aveau ceva de facut. In final am ales varianta Old Friends, unde stiam ca vor fi mai multi prieteni. Trebuia sa ma duc la 9, iar cu vreo ora inainte mi-am gasit scuza perfecta: oboseala. Nu eram impacata. Dupa 30 minute de motaiala, m-am aranjat si am dat sms sa vad daca mai e scaunul valabil. Era dat, bineinteles, dar norocul meu e ca logistica nu e o problema in grupul nostru :)). Am stat la aer pana la miezul noptii, apoi o parte din noi ne-am dus la Oldies, unde am dansat si am cantat pana la 4 a.m. Cand am ajuns acasa eram chiauna de cap, dar multumita. N-am ratat jocul, si cat de aproape eram...

Feedback-ul tau

Back to Top